Welkom op thebackpackers.be

Hallo en welkom op thebackpackers.be

Dé plaats om op de hoogte te blijven van alle avonturen en ervaringen tijdens deze reis. Vanaf nu zul je hier dan ook regelmatig nieuwe verhalen en foto's vinden, en via de kaart weet je altijd precies waar we ons bevinden en waar we zijn geweest! Meer informatie over onszelf en de reis die we gaan maken vind je in het profiel.

Wil je automatisch een mailtje ontvangen wanneer er een nieuw verhaal of een nieuwe fotoserie op deze site staat? Meld je dan aan voor mijn mailinglijst door je e-mail adres achter te laten in de rechter kolom.

We zien je graag terug opthebackpackers.been laat gerust af en toe eens een berichtje achter!

Leuk dat je met ons meereist!

Groetjes,

Jan, Jeroen en Stephan

Reacties

Reacties

Pedro Darahem Mafud

Jeroen, I hope you guys have a great start on your world trip!
I am looking forward to your visit in São Paulo. You have a safe harbour in South America.
Best regards,
Pedro

Maria Inês Morais

Jeroen,
I hope you and your friends have a great time! It's a life experience! Post some texts in english too. Your dutch lessons weren't enough.:)
Take care!
Beijinhos,
Inês

Bert B

Mag ik nog mee? :P
Nee manne, veel plezier! Ik volg jullie verhalen op de voet!

grootachternicht

nog niet weg, dat weet ik...
daarom goeie reis, geniet van alles wat er te genieten valt. laat het een onvergetelijke ervaring zijn

vlek

't Wiet Huus

Blonde God en kornuiten,
"Reizen is de kunst zich thuis te blijven voelen."

Bon voyage!

tante kris

héwel mannen, dat is nogal eens ne site: echt professioneel, hoor! Ik sta ervan te kijken! Ik zal deze sebiet doormailen naar onze Toon in een ander werelddeel, zodat die jullie ook mee kan volgen vanop afstand! Zo lijkt het of jullie niet "echt" weg zijn.
Onzen Huub mag ik ook niet vergeten natuurlijk, maar die zit nu nog in Lourdes met de zieken.
Kijk allemaal goed uit uw doppen en laat het niet aan jullie hartje komen! Dikke kus van mij.

Annie en Staf

dag Jan en vrienden,wij hebben jullie site gezien heel mooi,nog heel veel reis genot

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!