Conti 4x4 Trophy - The Backpackers are back on track

'The Backpackers are back on track.' Via onze website www.thebackpackers.be lieten we onze vrienden en familie een jaar lang meegenieten van onze reis rond de wereld. Nu steunen ze ons voor onze kandidatuur voor de conti-trophy en duimen ze mee dat we, na onze inschrijving van vorig jaar, deze keer wel geselecteerd worden. Zodat we kennis kunnen maken met ons laatste CONTInent: Afrika

Wij, the Backpackers - Jan en Jeroen - stellen ons daarom graag kandidaat voor de Conti 4x4 Trophy 2011 en hieronder kan u lezen waarom wij ideale kandidaten zouden zijn:

- wij hebben een jaar lang in zeer diverse omstandigheden weten te overleven

- na een jaar zijn we nog niet uitgekeken op elkaar, dus vijf dagen met elkaar in een jeep zitten overleven we zeker ;-)

- wij trekken beide graag foto's en de foto's die we tijdens de raid trekken, staan tot jullie beschikking voor promotiemateriaal

- de off-roadervaring die we in Australië hebben opgedaan, willen we graag uitbreiden in o.a. de onmetelijke Sahara (we rijden beide graag met de wagen, leren snel, zijn avontuurlijk aangelegd en de woestijn spreekt ons ongelooflijk aan, ...)

- we scheppen graag een band met de plaatselijke cultuur en we voelen ons thuis op alle terreinen

- we zijn doorzetters. Na onze kandidatuur van vorig jaar, wagen we ook ditmaal onze kans en hopen we op meer succes.

Zoals u kan lezen, vormen The Backpackers hét perfecte team voor de off-road rally van Conti 4x4 Trophy 2011.