Punta Arenas - Puerto Williams - Ushuaia

The Captain has control

Reacties

Reacties

Stephan

Opgepast Jeroen, volgens mij is de 'Wincher in the back' was al weggevlogen...

Eline

En meneertje, op zoek naar je Kate Winslet?

pathek breckacz

Win slet? Op de Argentijnse lotto? Allé Kevin, zeg dat het niewaar is...

Herman Van Rompuy

Ik zal een tijdje niet kunnen mailen mannen.

Koning Albert

Merci Herman!

Jo Vandeurzen

Ik ben er ook even tussenuit, maar blijf uiteraard de backpackers volgen...

Caroline Genez

Jo, ik denk dat je nu tijd genoeg hebt. Geen zin om de backpackers te vervoegen?

Jo Vandeurzen

Om eerlijk te zijn heb ik daar al wel aan gedacht, Caroline. Ik ben al bezig mijn haar te laten groeien.

Waris Diri

Ik weet niet waar ik op dit moment ben, maar ik heb ook wel zin om de backpackers te vervoegen met Jo. Waar spreken we af?

Marianne Thyssen

Kan ik Yves ook meesturen. Hij zit hier toch maar de hele dag de story te lezen en te wenen.

Jo Vandeurzen

Als Yves meegaat blijf ik thuis!

Inge Vervotte

Ik ga enkel mee als zowel Yves als Jo meekomen. Dan kunnen we dansen op de tafels in Nieuw-Zeeland.

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!